söndag 20 februari 2011

glada monsterkillar

Idag var det pojkarnas tur att få något.
Om det sys på helgerna är det mina egna barn som kommer i första hand.
Eftersom jag syr på beställningar hela dagarna i veckorna är det sällan man sätter sig vid symaskinen efter arbetstid på vardagarna.

Dem tycker båda två att det är ganska lyxigt att själv få dra i tygerna och bestämma vilka som ska användas.
De börjar bli stora så man har inte lika mycket att säga till om längre ;)
Det brukar ta tid för dem att välja bland alla färgglada tyger men idag gick det snabbt.
Storebror visste direkt att han ville ha glada monster tyget och lillebror var inte sen att hänga på, så jag gjorde de lika men ändå olika.

Jag var inte överförtjust i detta tyget när jag beställde det, men när jag fick hem det blev jag helt kär!
Underbart färgglatt nu till våren, med många möjligheter till olika färgkombinationer, det blir definitivt till att beställa mer av detta.

2 kommentarer:

Aleisa Ribalta sa...

Åh, så söta! du har mejl!

Heartbeatdesign sa...

söta små monster :)