fredag 25 juni 2010

Bolero/ knyttop vuxen

Har letat efter en vit bolero till mina sommarklänningar länge men har inte hittat nån i affärerna trots mycket letande.
Idag fick jag för mig att jag skulle sy en själv, och nu när det är midsommar ville jag verkligen ha en till min fina klänning eftersom vädret är så skiftande.
Sagt och gjort i morse svängde jag ihop denna vita knyt boleron efter ett mönster i allt om handarbete.
Den blev över förväntan och jag är riktigt nöjd!
Kanske blir det fler boleros i andra färger framöver om jag trivs i denna!
Kommer bli superfin till midsommarfirandet!

GLAD MIDSOMMAR alla önskar

7 kommentarer:

Anonym sa...

Den blev jättefin! Önskar jag kunde sy men nix...

emster sa...

Jaa, jättefin! Livebild vore kul!

SiriR sa...

Så søt den er!
Håper dere får en fin feiring:)

Emma sa...

WOW va snygg den blev...
Vad tar du för sån om du syr o säljer??

Singh sa...

Jättesnyggt!

KRUMELEJ sa...

Toppenfin!

lilla hjärtat sa...

Fin, roligt att sy något till sig själv. Har ritat mönster till en ärmlös bolero utan knyt, får se när jag tar mig i kragen ; )