torsdag 12 mars 2009

Grodbyxor

Söta byxor i bomullstyg med grodor på och svarta muddar.
Perfekt när det blir varmare ute då de är lite tunnare!
Storlek 86
Användningstiden blir lång då muddarna håller åt i början när de är för långa och sen går att vika ner efterhand!
Det bästa med dem e ändå att man kan göra dem helt neutrala eller flickiga/pojkiga beroende på vilken färg på mudden man har till, möjligheterna e många!
Visst e de fina och våriga :)
För att se hur byxan sitter på kika in under fotogalleriet!

8 kommentarer:

snutissen sa...

Funderar o funderar på dessa till brooklyn... shit säger jag bara så snygga :)

morzan sa...

Hej Fina kläder du sytt.Och väskor.Var tar du mönster ifrån.

Linda sa...

De flesta mönster har jag knåpat ihop själv andra har jag hittat lite varstans :-)

Madelene sa...

Små grodorna små grodorna tralalalalala...*sjunger vidare* :0) Supersöta!

Johanna sa...

Jätte snygga!! Dom ser dunder sköna ut! *Ler*

anna sa...

Jättefina!

Bea79 sa...

Så söta de var!!!

tess sa...

Hej! Åh såna där grodbyxor vill jag verkligen ha till min tjej! Hur beställer man? Vad kostar det och storlekar? Svara svara.. :) Tyckte som var såå udnerbara!

pooh_tette@hotmail.com

tessodennis.blogg.se