torsdag 12 mars 2009

Grodbyxor

Söta byxor i bomullstyg med grodor på och svarta muddar.
Perfekt när det blir varmare ute då de är lite tunnare!
Storlek 86
Användningstiden blir lång då muddarna håller åt i början när de är för långa och sen går att vika ner efterhand!
Det bästa med dem e ändå att man kan göra dem helt neutrala eller flickiga/pojkiga beroende på vilken färg på mudden man har till, möjligheterna e många!
Visst e de fina och våriga :)
För att se hur byxan sitter på kika in under fotogalleriet!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Funderar o funderar på dessa till brooklyn... shit säger jag bara så snygga :)

morzan sa...

Hej Fina kläder du sytt.Och väskor.Var tar du mönster ifrån.

Älskade Hjärtegryn ® sa...

De flesta mönster har jag knåpat ihop själv andra har jag hittat lite varstans :-)

Madelene sa...

Små grodorna små grodorna tralalalalala...*sjunger vidare* :0) Supersöta!

Johanna sa...

Jätte snygga!! Dom ser dunder sköna ut! *Ler*

famgranath sa...

Så söta de var!!!

Anonym sa...

Hej! Åh såna där grodbyxor vill jag verkligen ha till min tjej! Hur beställer man? Vad kostar det och storlekar? Svara svara.. :) Tyckte som var såå udnerbara!

pooh_tette@hotmail.com

tessodennis.blogg.se