söndag 28 december 2008

ÄLSKADE HJÄRTEGRYN INFO

Hej alla!
Jag kommer givetvis att märka mina kläder med mitt eget namn "Älskade Hjärtegryn"
Ville också passa på att tala om att även om det står sålt på något ni gillar eller om det inte finns i den storleken ni önskar så kan jag göra fler i den mån jag har mer tyg kvar, det mesta går att lösa!

Allt jag syr görs i ett eller ett fåtal exemplar så att alla inte ska gå i samma kläder, det verkar uppskattas av många att man får vara lite unik.
Allt jag lägger ut till försäljning är till bra priser då de flesta i min målgrupp är i samma situation som mig och är mammalediga eller har små barn.
Då e det inte alltid man har så mycket pengar över till shopping :)
Jag vill att alla ska ha råd att handla mina saker men måste även vara realistisk då jag håller på att registrera mig som företagare och måste då betala både skatt och moms och då ska det helst bli lite pengar över att leva för också.

Det tillkommer fraktavgift på priset men det brukar ligga mellan 10-30 kr då små barnplagg inte väger så mycket.

Jag ansvarar inte för postens slarv!!Vill ni va 100% säkra på att det inte ska komma bort i posten så rekommendera brevet!! Jag skickar massor varje dag och hittills har det inte hänt nåt MEN jag vet av egen erfarenhet att även posten gör fel ibland!


Maila mig om ni hittar nåt av intresse så ska jag försöka hjälpa till så gott jag kan :)
Glada hälsningar

Inga kommentarer: